Regulamin
Ogólne :
- W gildii Xeno Tavern władzę piastują Siwobrodzi z Hersztem na czele.
- Wkraczając w świat Zapomnianych Krain, obowiązkowo uzbrajamy się w komunikator TS3 (ts3.xenotavern.com). Brak mikrofonu nie zwalnia z bycia na gildyjnym komunikatorze. Na TS-ie posługujemy się nickiem swojej głównej postaci.
- Każdy zobowiązany jest do godnego reprezentowania gildii oraz dbania o jej dobre imię w świecie zapomnianych krain.
- W gildii obowiązuje wzajemny szacunek.
- Wszyscy powinni dbać o dobrą atmosferę w gildii.
- Każdy członek gildii winien stawiać na dobro wspólne niźli własne oraz sumiennie wykonywać powierzone im obowiązki.
- Gildia jest wspólnotą, samotne wilki nie znajdą tu poparcia.
- Nieusprawiedliwiona nieobecność powyżej 2 tygodni karana jest wygnaniem z gildii.
- Ogólny kształt gildii nadają jej aktywni członkowie.
- Nie stosowanie się do praw panujących w naszej gildii grozi degradacją bądź wygnaniem z niej.
Podziemia :
- Wszelkie zasady spisane w tym dziale obowiązują w każdym party gildyjnym. Wyjątki ustalane są przez drużynę.
- Kiedy szukamy osób do party, zaczynamy od swojej gildii.
- Sekrety poznane w gildii nie mają prawa jej opuścić.
- Jeśli dany przedmiot jest lepszy (statystyki) niż ten, który posiadasz możesz użyć opcji NEED – POTRZEBA pod warunkiem że założysz ten przedmiot i będziesz go używał.
- Jeśli dany przedmiot jest słabszy (statystyki) niż ten, który posiadasz używasz opcji GREED – CHCIWOŚĆ.
- W sytuacji kiedy przedmiot dubluje się z posiadanym przez danego członka party – przedmiot taki idzie na sprzedaż.
- W przypadku, gdy wartościowy przedmiot idzie na sprzedaż, zysk dzielony jest na członków party.
- Wszelkie kamienie runiczne (rune), uroki (enchantments) oraz okruchy uroków (shard of enchantments) podlegają zasadzie NEED – POTRZEBA jeśli je potrzebujesz, GREED – CHCIWOŚĆ bądź PAS jeśli ich nie potrzebujesz.
- Wszystkie przedmioty RARE (niebieskie) podlegają zasadzie GREED – CHCIWOŚĆ.
Rangi :
- O awansie czy o degradacji członka gildii decyduje Herszt wraz z Siwobrodymi.
- Każda ranga opisuje doświadczenie w grze oraz status w gildii.
Włóczęga – świeża krew w trakcie trwania okresu próbnego
Zrzeszony – osoba która uzyskała status członka gildii
Wtajemniczony – został dopuszczony do tajemnic bractwa
Pogromca – wsławił się umiejętnościami na niejednej wyprawie
Sztukmistrz – specjalista u którego warto szukać rady oraz poszukiwacz świeżej krwi
Siwobrody – sumienny i pracowity, mianowany doradca herszta
Herszt – przywódca braci glidijnej